søndag 6. juli 2008

Tusen takk Anne Berit for en vakker Award

Denne vakre Awarden har jeg fått hos Anne Berit (Mitt glade (hunde)liv. Det setter jeg veldig stor pris på. Jeg synes i det hele tatt at det er veldig trivelig at det er mange som besøker bloggen min, og gjerne legger igjen noen kommentarer. Det er morsomt å kunne dele hobbyen med mange andre.

Jeg vil gjerne gi denne Awarden videre til fem bloggere som jeg vet er innom siden min av og til, og som har blogger jeg ofte er innom.
Moseplassen - har en fin og innholdsrik hageblogg.
Kathrinehage 2008 - en blogg med fnatastiske bilder av en flott hage og fin natur.
AnneKa`s Blogg - En trivelig blogg med fine bilder av hagen og dyrene.
Marita`s Hage - En koselig blogg med mange fine bilder av hagen.
Kristin (Falkiaro`s Blogg) Ei god venninne som er flink å legge inn hyggelige kommentarer både i min Tibbeblogg og hageblogg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tusen takk så innmari koselig! Hagebloggen min er ny av året, mens hobbybloggen min har vært noen år. Innmari koselig at hagebloggen også blir lest og satt pris på. Jeg selv elsker å surfe hageblogger og sveiper innom mange fler enn jeg legger igjen hilsen hos *full skjerpings her*. takk nok en gang - nå må jeg selv finne ut hvem jeg skal gi den videre til. Ser du har allerede har nominert et par av mine faste :o)

Anonym sa...

Hei, tusen takk, det var stas :D
Jeg legger den til sides litt jeg, gav nylig ut flere awards og greit å spre det litt utover over tid :)

Jeg er stadig innom deg, men jeg er ikke av de ivrigeste til å kometere desverre. Sette pris på bloggen din gjør jeg i allefall :D

Kathrine sa...

Takker og takker:-)) Kjempekoselig. Jeg stikker innom bloggen din ja, for å se hvordan det står til på Oppdal.
Awarden skal jeg ta godt vare på. Tusen takk igjen. Og så koselig du hadde skrevet så fint om bloggen min.

Klem:-)

AnneKa sa...

Tusen takk det var veldig koselig. Min første award, så nå er jeg mektig stolt av det og de fine ordene dine. :-)