torsdag 3. juli 2008

Finland`s Vita Ros blomstrer for fullt


En ting har jeg funnet ut nå...Det er veldig dumt å reise på ferie i begynnelsen av juni, når en har hage og mer enn gjerne vil gjøre noe der. Vi var på Sunny Beach i Bulgaria fra 3 til 15 juni, og det var både trivelig og godt med mye sol og bading. Men, jeg fikk liksom ikke startet opp hagingen skikkelig fra våren av på grunn av det. Først nå i det siste har jeg hatt tid til å begynne å kose meg med hagearbeidet for alvor. Heldigvis går det meste sin gang, selv om det har vært dårlig med både gjødsling og ugressplukking. En del av de mest hardføre rosene, blant annet denne er allerede begynt å blomstre. Andre roser står med store knopper. Det meste av ugresset begynner og komme under kontroll. Sliter ennå med det nye fjellbedet mitt, men jobber med saken. Har ikke kommet skikkelig i gang igjen med de prosjektene jeg begynte på i fjor, men regner med at det skal bli. Har kjøpt en del nye planter som skal i jorda. Nå har jeg startet på sommerferien min, så nå skal jeg bare kose meg og få gjort alt jeg har planer om.

Ingen kommentarer: