lørdag 12. april 2008

Mens vi venter på vår...


Vel, våren har vel kommet godt i gang mange steder nå, men her på Oppdal lar den vente på seg. Må bare innrømme at det begynner å klø litt i fingrene etter å komme i gang med hagen. Får nøye meg med å lese hageblader og planlegge hva som skal gjøres. For mange starter hage sesongen enda tidligere med frøsåing, men jeg sår ikke sommer blomster. Jeg har i det hele tatt lite av det i hagen min. Kjøper lite grann, men det blir ikke mengder. Jeg orker rett og slett ikke bruke så mye tid på å vanne. Det er stauder, roser, rhododendron og andre flerårige vekster som er min greie. Der er jeg ustoppelig. Det kommer så mye pent og nytt hvert år, og det går hardt ut over lommeboken:-)) Jeg har heller ikke noe stor interesse for å dyrke grønnsaker. Jeg har en bitte liten kjøkkenhage med litt urter, bærbusker har jeg og en nokså stor jordbæråker.

1 kommentar:

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Kan tenke meg at det ligger snø ei stund der oppe hos dere!
Velkommen hit skal du være om du kommer til kr.sund!
Ha en fin søndag videre!