fredag 5. juni 2009

På tide å aktivisere hagebloggen min igjen

Nå er hagesesongen i gang igjen for fullt. Selv om temperaturen bare viser 5 grader i dag, så har hagen kommet langt allerede. Sjeldent langt.

Jeg har fått fikset bloggen min slik at jeg får større bilder nå, og det syntes jeg er mye greiere:)) Så disse bildene av forskjellige Lewisia planter, blir mer en test sånn i full fart før jeg drar på jobb:))

053 (1140 x 760)

Praktlewisia. Er ikk lenger under Lewisia slekten, men vakker er den iallefall.

074 (1140 x 760)

068 (1140 x 760)

Lewisia cotyledon i forskjellige farger.

070 (1140 x 760)

Lewisia “Little Plum" klorer seg fast i bergsprekken.

1 kommentar:

anne -moseplassen sa...

lewisia er nydelig, spesielt når de klorer seg fast i fjellet slik :)

Og grattis med bredere blogg, det gir jo bredere bilder og det er jo alltid fint :)