lørdag 29. mars 2008

Tallerkenhylla på kjøkkenet


Denne hylla er laget på et snekkerverksted jeg jobbet på en stund. Den var i utgangspunktet syrebeiset, men jeg ville ha den lysere for at den ikke skulle dominere for mye. Jeg malte den i samme slengen, og nesten samme farge som kjøkkenveggen. Jeg ville at alle de nydelige fatene, og de andre pyntegjenstandene skulle være det som blikket falt på. Det er mest gamle ting som står på den, men det er også tre kopper som barna mine fikk i gave hos min søster for mange år siden. Det er i hvert fall en hylle full av for meg mange verdifulle ting, og mange minner.

2 kommentarer:

Tulipaner og krystaller sa...

Hei igjen og takk for at du tar deg en tur innom meg:-.
Tallerkenhylla di er kjempefin.
Er på utkikk etter en selv, men jeg har ikke funnet akkurat den jeg ser for meg. Det er for synd å gjemme bort så fine tallerkener. Fint at du har satt frem forskjellige tallerkener.
Du har gjort en bra jobb med den:-)
Ha en fortsatt fin helg. Hilsen Marit.

Tulipaner og krystaller sa...

Hei. Det ligger en award til deg på siden min. Håper du får en fin søndag. Hilsen Marit.